طراحی هویت بصری

هویت بصری برند چیست؟

هویت بصری برند یکی از پایه های اصلی برای ساخت برند بوده و نمایی از کسب و کار شماست. هویت عنصری است که مشتری در نگاه اول از برند شما درک می کند. هویت بصری برند یعنی تصویر کشیده شده ازاصالت برند در شکل و قالب گرافیکی! پس در دنیای مدرن و رقابتی امروز باید برای کسب و کار خود اصالت ایجاد کنید. برای ماندگار ماندن در ذهن مشتری، داشتن هویت بصری منحصر به فرد و متمایز کننده الزامی است. هویت بصری برند نشانی از کسب و کار شماست. پس می توانید با هویت بصری خود را از دیگر برندها و شرکت ها جدا کنید

طراحی هویت بصری
هویت بصری برند شخصیت برند و سازمان را در ذهن مخاطب ایجاد می کند.

اهمیت هویت بصری برند

 هویت بصری می‌تواند شخصیت برند و سازمان را در نظر مخاطب ارتقا داده و به طور ناخودآگاه در وی ایجاد حس اعتماد نمایند. در حقیقت، استفاده از هویت بصری با طراحی یکپارچه و حرفه‌ای که شخصیت برند را به نمایش بگذارد، یکی از مهمترین راه‌های ارتباط با مخاطب برای هر شرکت است. هماهنگی می تواند به مخاطب کمک کند تا شما را راحت تر بشناسد و تصویری ماندگار از شما در ذهن‌اش ثبت کند.

طراحی تخصصی هویت بصری در گنبد فیروزه

گنبد فیروزه با در اختیار داشتن تیمی حرفه ای و متخصص می تواند هویت برند شما را به تصویر کشیده و با طراحی های منحصر به فرد، چشم هر بیننده ای را مجذوب خود کند و در بازار پر هیاهوی امروز متمایز بودن را به شما هدیه دهد.

گنبد فیروزه در کنار شماست.

هویت بصری برند یعنی تصویر کشیده شده از هویت برند در شکل و قالب گرافیکی! پس در دنیای مدرن و رقابتی امروز باید برای کسب و کار خود اصالت ایجاد کنید

استفاده از هویت بصری با طراحی یکپارچه و حرفه‌ای که شخصیت برند را به نمایش بگذارد، یکی از مهمترین راه‌های ارتباط با مخاطب برای هر شرکت است

هویت بصری قوی، تشکیل شده از طراحی‌های قوی و متناسب با استاندارهای روز گرافیک و انتخاب المان و رنگ‌های درست است. شما با سپردن طراحی هویت بصری به تیم گنبدفیروزه یک هویت بصری قوی را برای برند خود انتخاب کرده‌اید. 

عناصر هویت بصری برند

برای ایجاد یک تصویر واحد از برند در ذهن مخاطبان باید همه اجزا و عناصر هویت بصری با یکدیگر هماهنگ باشند. اولین عنصری که یک برند را برای مخاطبانش به نمایش می‌گذارد نام برند است. در دومین قدم بعد از نام مخاطب با لوگو یا به زبان دیگر مدال برند مواجه می‌شود. سپس در قدم‌های با اقلام اداری و … آشنا می‌شود. پس بهترین راه برای ساخت یک برخورد حرفه‌ای با مخاطبان برندتان، داشتن یک هویت بصری با عناصر حرفه‌ایست. 

هویت بصری برند ۳

رنگ سازمانی و هویت بصری برند

رنگ‌های مختلف اثرات متفاوتی روی ذهن و ناخودآگاه افراد دارد. رنگ سازمانی، رنگ مورد استفاده در طراحی لوگو، بروشور، ست اداری و… است. این انتخاب باید به گونه ای متناسب با نوع مخاطب و محصول یا خدمات ارايه شده باشد. تا بتواند نظر مخاطبین را به خود جلب نماید. با گسترش رنگ سازمانی می توان از آن به عنوان نشانه یا نماد در برند استفاده کرد. به صورتی که مخاطبین با دیدن آن رنگ، از برند شما یاد کنند. این رنگ، هویت سازمان شما را تشکیل خواهد داد، بنابراین تغییر آن شما را در نظر مشتری تبدیل به فردی بی هویت و غیر قابل اعتماد می کند. پس درانتخاب اول خود دقت کنید! 

طراحی هویت بصری برند

طراحی هویت بصری از پایه‌های اصلی در ساخت یک برند است. نوع استاندارد طراحی، کسب و کار شما را نسبت به دیگر رقبا متمایز می‌کند. هویت بصری باید به گونه‌ای طراحی شود که:

-ساده باشد و مخاطب بتواند به راحتی پیام برند را درک کند.

-خلاقانه باشد و چیزی متفاوت از دیگران را ارائه کند.

-مطابق با به روزترین طرح ها، طراحی شود.