کتاب نسل چهارم بازاریابی

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان تقریبی مطالعه


کتاب نسل چهارم بازاریابی نوشته‌فیلیپ کاتلر، هرماوان کارتاجا و ایوان ستیاوان است که یکی از منابع مهم و موثر در زمینه‌ی بازاریابی می‌باشد. این کتاب با اشاره به تحولات دنیای بازاریابی، شیوه ها واستراتژی های بازاریابی را به چالش کشیده و هرکدام را مورد بررسی قرار داده است. متخصصان و فعالان حوزه بازاریابی با خواندن […]


کتاب نسل چهارم بازاریابی نوشته‌فیلیپ کاتلر، هرماوان کارتاجا و ایوان ستیاوان است که یکی از منابع مهم و موثر در زمینه‌ی بازاریابی می‌باشد. این کتاب با اشاره به تحولات دنیای بازاریابی، شیوه ها واستراتژی های بازاریابی را به چالش کشیده و هرکدام را مورد بررسی قرار داده است.

متخصصان و فعالان حوزه بازاریابی با خواندن این کتاب تکنیک های جدید و به روز را یادگرفته با این روش می توانند مشتریان خود را تبدیل به مشتریان وفادار کرده و به سمت خود جلب کنند. علاوه بران کتاب نسل چهارم بازاریابی به شما کمک می‌کند که بتوانید با توجه به قوانین جدید بازاریابی کسب و کار خود را مستحکم کنید و برای هر مبارزه‌ای آماده باشید.

در دنیای امروز شبکه‌های اجتماعی، نسبت به دیگر رسانه ها بیشترین تأثیر را داشته و می توانند توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کنند. در عصر حاضر مشتریان و متخصصان به تبادل اطلاعات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پرداخته و میان فروشنده ومشتری اعتمادی محکم و قابل تحسین شکل گرفته است.

حرف اصلی کتاب نسل جهارم بازاریابی چیست؟

درکتاب نسل چهارم بازاریابی حرف اصلی این است که دغدغه اولیه شما به عنوان یک فروشنده نباید پسندیده شدن از جانب مشتری باشد. بلکه باید بتوانید به بهترین شکل ممکن شخصیت واقعی برند خود، محصولات، و خدماتی که ارائه می‌دهید را به مشتریان خود معرفی کنید.

بخواهید یا نه توجه و علاقه به فضای مجازی ومحیط‌های اجتماعی‌ای که مشتریان در آن فعالیت دارند به سراغ شما می‌آید و کسب و کار شمارا درگیر خود می‌کند. پس بهترین و ضروری ترین راه این است که کسب و کار خود را متناسب با شرایط والگوریتم هایی که به شکل مرتب درحال تغییرهستند پیاده سازی کنیم.  هم سو شدن با الگوریتم ها و فضای اجتماعی یکی از تکنیک های مهم است که در کتاب نسل چهارم بازاریابی به آن اشاره شده است.

نسل چهارم بازاریابی و نویسندگان آن:

کتاب نسل‌چهارم بازاریابی توسط بهترین بازاریابان جهان نوشته شده و شما با خواندن این کتاب این فرصت را به خود می‌بخشید که در ظرف مدت کوتاهی دقیق‌ترین و جدید‌ترین تکنیک های تبدیل مشتری به مشتری وفادار را کسب کنید. بیشترین تسلط و دستری را به مشتریان خود داشته باشید. شما با کتاب نسل چهارم بازاریابی پا به جهان مصرف کنندگان می‌گذارید. جهانی که مدام در حال تغییر است. شما به عنوان یک فروشنده و صاحب کسب‌و کار وظیفه دارید که بلد باشید در این جهان چگونه قدم بردارید. قدم های حساب شده‌ای که هم شمارا به هدفتان در بازار رقبا نزدیک کرده است. توجه مشتریان شمارا جلب کرده و آن هارا به مشتریان وفاداری تبدیل کند.

شما باید آنقدر تسلط داشته باشید و مشتریان خود را به خوبی بشناسید تا پیامی که دوست‌دارند بشنود از جانب شما به گوششان برسد.

کتاب نسل چهارم بازاریابی موضوعاتی از قبیل تولید محتوا، بازاریابی محتوا، مدیریت ارتباط با مشتری را مورد بررسی قرار می‌دهد. این کتاب به شما تغییرو تفاوت بازاریابی سنتی و بازاریابی دیجیتال را نشان می‌دهد. نسل چهارم بازاریابی برای شما توضیح می‌دهد که این تغییربزرگ جه اهمیتی در کسب و کار شما دارد. قوانین و الزامات را نشان داده و نگاه شمارا به موقعیتی که در پیش روی خود دارید تغییر و تحول می‌دهد. و در آخر شما به عنوان یک فروشنده یاد می‌گیرد که به چه شیوه‌ای اصول نوین بازاریابی را در کسب و کار خود پیاده کنید.

کتاب نسل چهارم بازاریابی از سه بخش تشکیل شده است:

بخش اول شامل نتیجه تحقیقات و مشاهدات فیلیپ‌کاتر و همکارانش از جهانی که در آن زندگی می‌کنیم است. او خرده‌فرهنگ های دیجیتال جوان، زنان و شهروندانی که بیشترین زمان خود را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می‌گذرانند مورد بررسی قرار داد است. فلیپ‌کاتلر آن هارا هدف های اصلی به عنوان مشتریان جدید خطاب کرده می‌کند.

بخش دوم اشاره دارد که چطور بازاریابان با درک درست مسیر‌های مشتری در دنیای دیجیتال می‌توانند میزان بهره‌وری را افزایش دهند. مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب کنند. در این بخش با مجموعه‌ی تازه‌ای از شاخص‌ها و شیوه‌های بازاریابی روبه رو شده و یاد می گیرد که چطور می‌توانید خواسته‌ها و ایده های نسل‌چهارم بازاریابی را بر روی کسب وکار خود پیاده کنید.

در بخش سوم یا بخش پایانی کتاب نسل‌چهارم بازاریابی به بازاریابی محتوا و جزئیات مربوط به آن اشاره کرده و بخش‌های مختلف آن را برای شما معرفی می‌کند. و در آخر به بررسی درگیری مشتری با دنیای دیجیتال پرداخته و آن را مورد بررسی قرار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *